Nextore

Sveobuhvatno rješenje za veleprodaju i distributere

Jednostavno, brzo i efikasno upravljajte cijelim procesom uz Nextore.

Cijeli proces B2B poslovanja na jednom mjestu

Nextore je B2B program posebno dizajniran za male, srednje i velike distributere u veleprodaji. Pokriva cijeli proces trgovine – od promidžbe i prodaje do naručivanja i distribucije.

Nextore se sastoji od:

  • NEXTORE OFFICE: Desktop aplikacija za distributere koja omogućuje uređivanje ponude, organizaciju kupaca, promidžbu i ispitivanje tržišta te planiranje prodaje i marketinga.
  • NEXTORE MOBILE: Mobilna aplikacija za kupce distributera koja omogućuje jednostavnu registraciju, pregled ponude, naručivanje i praćenje narudžbi.
  • NEXTORE CLOUD: Osigurava pohranu i backup podataka uz uptime od 99.99%, enkripciju i mogućnost instalacije na infrastrukturi distributera.
  • NEXTORE WEB: B2B Webshop koji se može integrirati u postojeću web trgovinu.
     

Nextore

Kako funkcionira Nextore

1.

Distributer unosi podatke

Korištenjem Nextore Office aplikacije, uređujete ponudu, organizirate kupce, planirate prodaju, logistiku i marketing te imate uvid u analitiku.

2.

B2B partner preuzima aplikaciju

Kupac preuzima Nextore Mobile aplikaciju na svoj mobilni uređaj (Android ili iOS).

3.

Registracija i pregled ponude

Nakon što se kupac se registrira i vi mu odobrite pristup, pregledava ponudu, prima notifikacije o popustima i jednostavno naručuje proizvode.

Simple and Easy Process Management

Nextore Office

  • Uređivanje ponude
  • Organizacija kupaca i logistike
  • Promidžba i ispitivanje tržišta
  • Planiranje prodaje i marketinga
  • Dostupno na Windows i OSX platformama

Nextore mobilna aplikacija

  • Jednostavna registracija za kupce
  • Pregled ponude
  • Jednostavno naručivanje
  • Praćenje narudžbi
  • Notifikacije o popustima i narudžbama
  • Dostupno na Android i iOS platformama

Nextore Cloud

  • Uptime 99.99%
  • Backup i enkripcija podataka
  • Instalacija na infrastrukturi distributera
  • Povezivanje s postojećim ERP-om

Smanjite troškove i povećajte produktivnost

  • Omogućite B2B partnerima jednostavnu i intuitivnu kupnju putem mobilne aplikacije, kao što su navikli kod B2C platformi.
  • Jednostavna integracija Nextorea u vaš postojeći web shop ili ERP sustav, čime se omogućuje brza implementacija bez prekida poslovanja.
  • Naša platforma automatski izračunava optimalnu popunjenost paleta i upravlja logistikom dostave na različite poslovnice ili skladišta vaših kupaca.
  • Nextore zamjenjuje više softverskih rješenja, što znači manju cijenu licenci i održavanja. Sveobuhvatna platforma koja pokriva sve vaše potrebe.
  • Potpuna kontrola poslovanja kroz Nextore Office - dodajte artikle, definirajte cijene i popuste, održavajte bazu kupaca i kreirajte marketinške kampanje.
  • Smanjite troškove na ljudskim resursima i vozilima, čime doprinosite zaštiti okoliša.
  • Multijezično sučelje omogućuje vam jednostavno poslovanje na inozemnim tržištima.
  • B2B marketing: Koristite ankete za istraživanje tržišta, planiranje marketinških aktivnosti i kreiranje ciljnih kampanja.

Povećajte B2B prodaju kroz mobilno naručivanje

  • B2B kupci mogu naručivati u vrijeme koje im odgovara, čak i izvan radnog vremena.
  • Brza i jednostavna komunikacija s distributerom, s manje grešaka u narudžbama.
  • Kupci su uvijek informirani o aktualnim i budućim popustima i promocijama.
  • Multijezična aplikacija, shopping cart i mogućnost loyalty programa za ugodniju kupnju.

Nextore je specijalizirano B2B poslovno rješenje za potrebe veleprodaje i distributera. Naša platforma vam omogućuje jednostavan prelazak, direktno reklamiranje ciljanim kupcima, integraciju s logističkim službama i ERP-om te analitičke alate za prodaju i marketing. Sve to na jednom mjestu i po konkurentnoj cijeni.

 
 
 
 

Preuzmite Nextore

Preuzmite Nextore mobilnu aplikaciju za Android ili Apple mobilne uređaje