Nextore

Sveobuhvatno rješenje za veletrgovce i distributere

Upravljajte cijelim procesom jednostavno, brzo i učinkovito uz Nextore.

Cijeli B2B poslovni proces na jednom mjestu

Nextore je B2B program posebno dizajniran za male, srednje i velike distributere u veleprodaji. Pokriva cijeli proces trgovanja - od promocije i prodaje do naručivanja i distribucije.

Nextore se sastoji od:

  • NEXTORE OFFICE: Desktop aplikacija za distributere koja omogućava uređivanje ponuda, organizaciju kupaca, promociju i istraživanje tržišta te planiranje prodaje i marketinga.
  • NEXTORE MOBILE: Mobilna aplikacija za kupce distributera koja omogućava jednostavnu registraciju, pregled ponuda, naručivanje i praćenje narudžbi.
  • NEXTORE CLOUD: Osigurava pohranu i sigurnosnu kopiju podataka uz 99,99% dostupnosti, enkripciju i mogućnost instalacije na infrastrukturu distributera.
  • NEXTORE WEB: B2B webshop koji se može integrirati u postojeću web trgovinu.
     

Nextore

Kako Nextore funkcionira

1.

Distributer unosi podatke

Korištenjem aplikacije Nextore Office uređujete ponudu, organizirate kupce, planirate prodaju, logistiku i marketing te imate uvid u analitiku.

2.

B2B partner preuzima aplikaciju

Kupac preuzima Nextore Mobile aplikaciju na svoj mobilni uređaj (Android ili iOS).

3.

Registracija i pregled ponude

Nakon što se kupac registrira i vi odobrite njegov pristup, pregledava ponudu, prima obavijesti o popustima i jednostavno naručuje proizvode.

Jednostavno i lako upravljanje procesima

Nextore Office

  • Uređivanje ponude
  • Organizacija kupaca i logistike
  • Promocija i istraživanje tržišta
  • Planiranje prodaje i marketinga
  • Dostupno na Windows i OSX platformama

Nextore mobilna aplikacija

  • Jednostavna registracija za kupce
  • Pregled ponude
  • Jednostavno naručivanje
  • Praćenje narudžbi
  • Obavijesti o popustima i narudžbama
  • Dostupno na Android i iOS platformama

Nextore Cloud

  • 99,99% dostupnost
  • Sigurnosna kopija podataka i enkripcija
  • Instalacija na infrastrukturu distributera
  • Povezivanje s postojećim ERP-om

Smanjite troškove i povećajte produktivnost

  • Omogućite B2B partnerima jednostavnu i intuitivnu kupnju putem mobilne aplikacije, na način na koji su navikli na B2C platformama.
  • Jednostavna integracija Nextorea u vašu postojeću web trgovinu ili ERP sustav omogućava brzu implementaciju bez prekida poslovanja.
  • Naša platforma automatski izračunava optimalno popunjavanje paleta i upravlja logistikom isporuke prema različitim poslovnicama ili skladištima vaših kupaca.
  • Nextore zamjenjuje više softverskih rješenja, što znači niže troškove licenci i održavanja. Sveobuhvatna platforma koja pokriva sve vaše potrebe.
  • Potpuna kontrola poslovanja putem Nextore Officea - dodavanje artikala, definiranje cijena i popusta, održavanje baze kupaca i kreiranje marketinških kampanja.
  • Smanjite troškove ljudskih resursa i vozila, čime doprinosite zaštiti okoliša.
  • Višejezično sučelje omogućava jednostavno poslovanje na stranim tržištima.
  • B2B marketing: Koristite ankete za istraživanje tržišta, planiranje marketinških aktivnosti i kreiranje ciljnih kampanja.

Povećajte B2B prodaju putem mobilnog naručivanja

  • B2B kupci mogu naručivati u vrijeme koje im odgovara, čak i izvan radnog vremena.
  • Brza i jednostavna komunikacija s distributerom, uz manje grešaka u narudžbama.
  • Kupci su uvijek informirani o trenutnim i budućim popustima i promocijama.
  • Višejezična aplikacija, košarica i opcije programa lojalnosti za ugodnije iskustvo kupovine.

Nextore je specijalizirano B2B poslovno rješenje za potrebe veletrgovaca i distributera. Naša platforma omogućava jednostavan prijelaz, direktno oglašavanje ciljanim kupcima, integraciju s logističkim uslugama i ERP-om te korištenje analitičkih alata za prodaju i marketing. Sve na jednom mjestu i po konkurentnoj cijeni.

 
 
 
 

Preuzmite Nextore

Preuzmite Nextore mobilnu aplikaciju za Android ili Apple mobilne uređaje.