Članak

Kako je nastao Nextore: Priča o inovaciji i posvećenosti

Kolaž fotografija skladišta s kamionima, dijagram projekta na stolu i osoba koja programira.

U srcu svake velike inovacije leži jednostavna ideja rođena iz potrebe. Naša priča o Nextore platformi počinje upravo na ovaj način.

Godina je 2020. i upravo smo završili veliki projekt razvoja sveobuhvatne B2B platforme za naftnu industriju. Tada nismo imali pojma da će nas ovaj projekt odvesti na putovanje koje će rezultirati stvaranjem Nextore-a.

Nakon završetka projekta, kontaktirali su nas prijatelji iz sektora distribucije hrane. Njihovo poslovanje suočavalo se s brojnim problemima i izazovima. Prikupljanje narudžbi bilo je relativno složeno, a objavljivanje novih artikala kupcima često je bilo haotično i neučinkovito. Nedostatak kvalitetnog terenskog osoblja dodatno je komplicirao situaciju, jer su oni igrali ključnu ulogu u komunikaciji s kupcima.

Problemi s vozilima često su dovodili do kašnjenja u isporukama, dok su troškovi goriva i održavanja vozila i dalje rasli, što je opterećivalo već skromni proračun. Dodatno, nedostatak osoblja, praznici i bolovanja dodatno su usporavali poslovanje, stvarajući dodatne probleme u opskrbnom lancu. Distributerima je bilo teško brzo i učinkovito obavijestiti svoje kupce – vlasnike malih trgovina, supermarketa i drugih maloprodajnih objekata – o novim proizvodima, kratkoročnim rasprodajama i posebnim ponudama.

Svaki put kad je novi proizvod bio na raspolaganju ili kada je bila organizirana flash rasprodaja, naši prijatelji su morali uložiti puno vremena i truda kako bi prenijeli te informacije svojim kupcima. Nedostatak učinkovitih komunikacijskih kanala značio je da je informacija često stizala prekasno, što je rezultiralo izgubljenim prodajama i nezadovoljnim kupcima. Svi ovi problemi jasno su ukazivali na potrebu za modernim, digitaliziranim rješenjem koje bi automatiziralo i optimiziralo ove procese.

Istraživanje tržišta i uvid u probleme

Kada smo saznali za poteškoće s kojima se naši prijatelji suočavaju, odlučili smo provesti istraživanje tržišta. Tražili smo rješenje koje bi omogućilo distributorima da brzo prijeđu na distribuciju putem mobilne aplikacije. Međutim, jedino što smo pronašli bila su rješenja za web shopove, koja su imala mnogo važnih nedostataka za B2B poslovanje: kategorizacija kupaca prema njihovim profilima, klasifikacija prema opcijama plačanja, opcijama dostave i popustima, porezi za različite zemlje, integracija s kurirskim uslugama i sl.

Distributeri su željeli gotova rješenja, s minimalnim naporima za postavljanje i integraciju u svoje svakodnevne rutine. Također su željeli podršku za više jezika kako bi mogli proširiti svoje poslovanje izvan granica zemlje.

Jedino što im je bilo dostupno u to vrijeme bile su platforme poput Amazona, gdje bi se njihovi proizvodi prikazivali uz proizvode njihovih konkurenata.

Prema jednom istraživanju, 83% B2B kupaca kaže da preferiraju naručivanje ili plaćanje putem digitalne trgovine, a digitalna trgovina brzo je postala norma i preferirani način za B2B kupovine. Prema drugoj studiji, manji postotak (24%) B2B transakcija koje su prvenstveno vođene od strane prodajnih predstavnika uspješno je zatvoren, u usporedbi s 65% uspješnih transakcija kada su B2B kupci imali mogućnost proći kroz cijeli proces odabira i naplate na vlastitu ruku.

Ove informacije jasno su nam prikazale sve probleme s kojima su se naši prijatelji, mali distributeri, suočavali svaki dan.

Razvoj Nextore platforme

Naš tim je odmah počeo raditi. Bili smo svjesni da ne možemo jednostavno primijeniti postojeća rješenja – morali smo inovirati. Počeli smo od osnovnih problema s kojima su se naši prijatelji suočavali:

  1. Prikupljanje narudžbi

    Tradicionalno, narudžbe su prikupljali dostavljači ili prodajni predstavnici. To je bilo skupo i neučinkovito. Kreirali smo aplikaciju koja omogućava prikupljanje narudžbi izravno od kupaca putem mobilnih uređaja, smanjujući troškove i povećavajući učinkovitost.

  2. Obavijesti o novim proizvodima i promocijama

    Korištenjem Nextore Office aplikacije, distributeri sada lako mogu obavijestiti sve svoje kupce o novim proizvodima i promocijama putem aplikacije, bez potrebe za telefoniranjem ili fizičkim posjetama.

  3. Rješavanje logističkih problema

    Integrirali smo sustav za upravljanje skladištem i opcije praćenja isporuka, omogućujući našim kupcima bolju kontrolu nad zalihama i bržu isporuku proizvoda.

  4. Podrška za više jezika

    Omogućili smo podršku za više jezika, što je distributerima omogućilo širenje poslovanja izvan granica zemlje, olakšavajući komunikaciju s kupcima na njihovom jeziku.

Fleksibilnost i proširenje

Iako smo počeli razvijati platformu za prehrambenu industriju, ubrzo smo shvatili da naša rješenja mogu biti korisna i u drugim industrijama. Naš agilni tim prilagodio je platformu i stvorio jedinstveno rješenje za male i srednje distributere. Tako je Nextore postao univerzalna platforma koja se koristi u raznim industrijama kao što su:

  • Distribucija autodijelova
  • Drveni proizvodi
  • Elektronički proizvodi
  • Farmaceutska industrija
  • Građevinski materijali

 

  • Kemijska industrija
  • Poljoprivreda
  • Distribucija cvijeća
  • Tekstilni proizvodi
  • Igračke

Prednosti Nextore platforme

Naša posvećenost i fleksibilnost donijele su mnoge prednosti korisnicima Nextore platforme u odnosu na tradicionalne pristupe:

  1. Smanjenje troškova terenskog poslovanja

    Korištenjem aplikacije smanjuje se potreba za terenskim osobljem, čime se smanjuju troškovi plaća, goriva i održavanja vozila.

  2. Povećana učinkovitost u prikupljanju narudžbi

    Aplikacija omogućava istovremeno upravljanje velikim brojem narudžbi, osiguravajući pravovremeno zadovoljenje svih potreba kupaca.

  3. Smanjena ovisnost o kompetencijama prodajnog osoblja

    Aplikacija osigurava dosljedno i pouzdano prikupljanje narudžbi, bez potrebe za specijaliziranim prodajnim osobljem.

  4. Precizno unos narudžbi

    Automatizirani sustavi smanjuju mogućnost nesporazuma, što rezultira točnijim narudžbama i ažuriranjima u stvarnom vremenu.

  5. Fleksibilnost naručivanja

    Kupci mogu naručivati u vrijeme koje im odgovara, bez obzira na dostupnost prodajnog osoblja.

  6. Transparentnost narudžbi

    Kupci mogu pratiti status svojih narudžbi u stvarnom vremenu, osiguravajući informacije i transparentnost tijekom cijelog procesa.

Prepoznavanje i budućnost

Danas se Nextore platforma koristi diljem Europske unije. Naš mali, agilni tim omogućuje nam da brzo reagiramo na povratne informacije naših klijenata i implementiramo nove funkcionalnosti. S ponosom možemo reći da smo postali partner mnogim tvrtkama, pomažući im da postignu veći uspjeh kroz digitalizaciju i optimizaciju svojih poslovnih procesa.

Naša priča nije samo o tehnologiji, već o razumijevanju potreba naših klijenata i stvaranju rješenja koja im zaista pomažu. Nextore je više od platforme – to je alat koji omogućava tvrtkama da rastu, prilagođavaju se i uspješno posluju u dinamičnom poslovnom okruženju.

Kroz ovu seriju blogova nastavit ćemo dijeliti svoju priču, iskustva i lekcije koje smo naučili na našem putovanju. Nadamo se da ćete nas pratiti i istraživati mogućnosti koje Nextore donosi zajedno s nama.

 
 
 
 

Preuzmite Nextore

Preuzmite Nextore mobilnu aplikaciju za Android ili Apple mobilne uređaje.