Članak

Kako je nastao Nextore: Priča o inovaciji i posvećenosti

 Foto kolaž skladišta s kamionima, projektni dijagram na stolu i osobe koja programira.

U srcu svake velike inovacije leži jednostavna ideja koja je proizašla iz potrebe. Naša priča o Nextore platformi započinje upravo na taj način.

Godina je 2020. i upravo smo završili veliki projekt razvoja sveobuhvatne B2B platforme za naftnu industriju. Tada nismo ni slutili da će nas taj projekt odvesti na putovanje koje će rezultirati stvaranjem Nextore-a.

Po završetku projekta, obratili su nam se prijatelji iz sektora distribucije hrane. Njihovo poslovanje suočavalo se s mnogobrojnim problemima i izazovima. Prikupljanje narudžbi bilo je relativno složeno, a objavljivanje novih artikala kupcima često je bilo kaotično i neučinkovito. Nedostatak kvalitetnog terenskog osoblja dodatno je komplicirao situaciju, budući da su oni igrali ključnu ulogu u komunikaciji s kupcima.

Problemi s vozilima često su dovodili do kašnjenja u isporuci, dok su troškovi goriva i održavanja vozila neprestano rasli, opterećujući već ionako zategnuti budžet. Osim toga, nedostatak osoblja, praznici i bolovanja dodatno su usporavali poslovanje, stvarajući dodatne probleme u opskrbnom lancu. Distributerima je bilo komplicirano da brzo i učinkovito informiraju svoje kupce - vlasnike malih trgovina, supermarketa i drugih maloprodajnih objekata - o novim proizvodima, kratkotrajnim rasprodajama zaliha i posebnim ponudama.

Svaki put kada bi se pojavio novi proizvod ili bi se organizirala brza rasprodaja, naši prijatelji su trebali puno vremena i truda da prenesu te informacije svojim kupcima. Nedostatak efikasnih komunikacijskih kanala značio je da su informacije često stizale prekasno, što je rezultiralo gubitkom prodaje i nezadovoljstvom kupaca. Sve ove poteškoće jasno su ukazivale na potrebu za modernim, digitaliziranim rješenjem koje bi moglo automatizirati i optimizirati te procese.

Istraživanje tržišta i uvid u probleme

Kada smo saznali za poteškoće s kojima se naši prijatelji suočavaju, odlučili smo provesti istraživanje tržišta. Tražili smo rješenje koje bi omogućilo distributerima da brzo pređu na distribuciju putem mobilne aplikacije. Međutim, jedino što smo pronašli bile su solucije za web trgovine, koje su nedostajale mnoge važne značajke za B2B poslovanje: kategorizacija kupaca prema njihovim profilima, klasifikacija prema opcijama plaćanja, opcijama dostave i popustima, porezi za različite zemlje, integracija s kurirskim službama itd.

Distributeri su željeli gotovo rješenje, s minimalnim naporom za postavljanje i integraciju u njihove svakodnevne rutine. Također, željeli su multijezičnu podršku kako bi mogli proširiti svoje poslovanje izvan zemlje.
Jedino što im je u tom trenutku bilo dostupno bile su platforme poput Amazona, gdje bi njihovi proizvodi bili prikazani uz bok proizvodima njihovih konkurenata.

Prema jednom istraživanju, 83% B2B kupaca kaže da preferira naručivanje ili plaćanje putem digitalne trgovine, te da je digitalna trgovina brzo postala norma i preferirani način za obavljanje B2B kupovina. Po jednom drugom istraživanju, manji postotak (24%) B2B transakcija vođenih primarno prodajnim predstavnicima uspješno je zaključeno, u usporedbi s 65% uspješnih transakcija u kojima se B2B kupcima omogućilo da samostalno prođu kroz cjelokupni proces odabira i naplate.

Ove informacije jasno su nam pokazale sve probleme s kojima su se naši prijatelji, mali distributeri, suočavali svaki dan.

Razvoj Nextore platforme

Naš tim je odmah započeo s radom. Bili smo svjesni da ne možemo jednostavno primijeniti postojeća rješenja - trebali smo inovirati. Krenuli smo od osnovnih problema s kojima su se naši prijatelji suočavali:

  1. Prikupljanje narudžbi

    Tradicionalno, narudžbe su prikupljali dostavljači ili prodajni predstavnici. To je bilo skupo i neučinkovito. Stvorili smo aplikaciju koja omogućava prikupljanje narudžbi direktno od kupaca putem mobilnih uređaja, smanjujući troškove i povećavajući učinkovitost.

  2. Obavještavanje o novim proizvodima i promocijama

    Koristeći Nextore Office aplikaciju, distributeri sada mogu jednostavno obavijestiti sve svoje kupce o novim proizvodima i promocijama putem aplikacije, bez potrebe za telefonskim pozivima ili fizičkim posjetama.

  3. Rješavanje logističkih problema

    Integrirali smo sustav upravljanja skladištem i opcije praćenja dostava, što je omogućilo našim korisnicima bolju kontrolu nad zalihama i bržu isporuku proizvoda.

  4. Višejezična podrška

    Omogućili smo podršku za više jezika, što je distributerima omogućilo širenje poslovanja izvan granica zemlje, olakšavajući komunikaciju s kupcima na njihovom jeziku.

Fleksibilnost i proširenje

Iako smo počeli razvijati platformu za prehrambenu industriju, ubrzo smo shvatili da naša rješenja mogu biti korisna i u drugim industrijama. Naš  agilni tim prilagodio je platformu i kreirao jedinstveno rješenje za male i srednje distributere.  Tako je Nextore postao univerzalna platforma koja se koristi u raznim industrijama kao što su:

  • Distribucija auto dijelova
  • Proizvodi od drveta
  • Elektronički proizvodi
  • Farmaceutska industrija
  • Građevinski materijali

 

  • Kemijska industrija
  • Poljoprivreda
  • Veleprodaja cvijeća
  • Tekstilni proizvodi
  • Igračke

Prednosti Nextore platforme

Naša posvećenost i fleksibilnost donijele su mnoge prednosti korisnicima Nextore platforme u usporedbi s tradicionalnim pristupima:

  1. Smanjenje troškova terenskih operacija

    Korištenjem aplikacije smanjuje se potreba za terenskim osobljem, čime se smanjuju troškovi plaća, goriva i održavanja vozila.

  2. Povećana učinkovitost prikupljanja narudžbi

    Aplikacija omogućava simultano rukovanje velikim brojem narudžbi, osiguravajući pravovremeno zadovoljenje potreba svih kupaca.

  3. Smanjena ovisnost o kompetencijama prodajnog osoblja

    Aplikacija osigurava dosljedno i pouzdano prikupljanje narudžbi, bez potrebe za specijaliziranim prodajnim osobljem.

  4. Precizno unošenje narudžbi

    Automatizirani sustavi smanjuju mogućnost nesporazuma, što rezultira točnijim narudžbama i ažuriranjima u stvarnom vremenu.

  5. Fleksibilnost naručivanja

    Kupci mogu naručivati u vrijeme koje im odgovara, bez obzira na dostupnost prodajnog osoblja.

  6. Transparentnost narudžbi

    Kupci mogu pratiti status svojih narudžbi u stvarnom vremenu, čime se osigurava informiranost i transparentnost tijekom cijelog procesa.

Priznanje i budućnost

Danas je Nextore platforma u upotrebi širom Europske unije. Naša mala, agilna ekipa omogućava nam da brzo reagiramo na povratne informacije naših klijenata i implementiramo nove značajke. S ponosom možemo reći da smo postali partner mnogim tvrtkama, pomažući im da postignu veći uspjeh kroz digitalizaciju i optimizaciju njihovih poslovnih procesa.

Naša priča nije samo o tehnologiji, već o razumijevanju potreba naših klijenata i stvaranju rješenja koja im zaista pomažu. Nextore je više od platforme - to je alat koji omogućava tvrtkama da rastu, prilagođavaju se i uspijevaju u dinamičnom poslovnom okruženju.

Kroz ovu seriju blogova nastavit ćemo dijeliti našu priču, iskustva i lekcije koje smo naučili na našem putu. Nadamo se da ćete nas pratiti i zajedno s nama istraživati mogućnosti koje Nextore donosi.

 
 
 
 

Preuzmite Nextore

Preuzmite Nextore mobilnu aplikaciju za Android ili Apple mobilne uređaje